Kto Jeszcze Chce Drukować ulotki? - wydrukowane

poligrafia racibórz

Zastosowanie druku cyfrowego


Drukarnie często posiadają ofertę przeprowadzenia druku cyfrowego, który polega na tworzeniu wydruku bezpośrednio z przesłanych przez komputer danych. Jest to najbardziej popularna metoda druku, stosowana w wielu drukarniach, z

Kto Jeszcze Chce Drukować ulotki? - wydrukowane poligrafia racibórz
arówno stacjonarnych, jak i internetowych. Wydruk wykonany za pomocą technologii druku cyfrowego jest bardzo dokładny i zdecydowanie przewyższa jakością druk laserowy. Skorzystanie z usług drukarni oferującej druk cyfrowy jest niezwykle łatwe oraz szybkie, wystarczy jedynie udać się do wybranej drukarni wraz z odpowiednim nośnikiem, na którym są zapisane dokumenty do wydruku. Druku cyfrowego najczęściej używa się przy wizytówkach, ale także przy realizacji projektów nie wymagających tak dużego nakładu. Istnieje wiele zastosowań druku cyfrowego, którego głównymi zaletami są szybkość oraz łatwość przygotowania wydruku przy zachowaniu wysokiej jakości. Druk cyfrowy jest wykonywany za pomocą specjalnych elektrofotograficznych maszyn drukarskich pozwalających na drukowanie bezpośrednio z cyfrowego przenośnika.


Przeważnie większość drukarni używa papieru o

Ulotki to jedne z popularniejszych, tańszych i zarazem praktyczniejszych narzędzi marketingowych. Każdy może z nich skorzystać, jeśli tylko zdecyduje się na ich zaprojektowanie oraz przygotowanie. A jak prawidłowo skonstruować ulotkę reklamową? Na pewno trzeba ustalić jej format, czyli to, w jakim rozmiarze będzie. W celu zaoszczędzenia pieniędzy warto skorzystać z jednego z podstawowych formatów. Będzie to chociażby rozmiar A5, ewentualnie A7. Każda drukarnia będzie w stanie stworzyć ulotki właśnie w tych formatach. Aby jednak jakoś wyróżnić się na rynku, czasem warto postawić na zupełnie nietypowy rozmiar, choć w tym przypadku trzeba też liczyć się z wyższymi kosztami druku.

Bardzo ważny dla jakości i ogólnego wyglądu ulotek będzie też sam papier. Należy więc upewnić się, że druk powstanie na papierze wysokogatunkowym. Im wyższa jest jego jakość, tym lepiej. Kiepski papier sprawi bowiem, że najlepszy nawet projekt, który na komputerze wyglądał wprost perfekcyjnie, na żywo będzie pozostawiać wiele do życzenia. Przeważnie większość drukarni używa papieru o gramaturze wynoszącej maksymalnie 350 g / m2. Jest to na pewno dobry i uniwersalny wybór. Taki papier idealnie nada się właśnie na ulotki.


To jest jej główny cel który

Druk ulotek to koszt jakichś kilkudziesięciu groszy, maksymalnie dwóch złotych za sztukę. Cena wydaje się dość niska, zwłaszcza gdy spojrzy się na to, ile trzeba zapłacić za inne narzędzia reklamowe, ale i tak nie warto jej przeznaczać na coś, co w praktyce okaże się mało skuteczne. Reklama musi po prostu działać. To jest jej główny cel, który powinien zostać spełniony. A jeśli ulotka ma działać na klienta, należy ją dobrze skonstruować, opierając się na kilku podstawowych zasadach.

Pierwsza z nich, którą każdy powinien wbić sobie do głowy, mówi o tym, że "im mniej, tym lepiej". Oczywiście nie chodzi tu o to, by niczego na ulotce nie pisać, ale na pewno nikt nie powinien opisywać na niej całej historii firmy, która dla nikogo nie będzie interesująca. Najlepsze ulotki to broszury proste, konkretne i zarazem wyraziste. Nie muszą być wcale wymyślne czy posiadać jakiegoś szczególnie dużego wyrazu artystycznego. Prostota jest teraz w cenie. Lubią ją i firmy, i ich klienci.

A warto też zaznaczyć, że przeciętna drukarnia weźmie znacznie mniejsze pieniądze za wytworzenie takich prostych ulotek niżeli za skonstruowanie czegoś wypełnionego olbrzymią ilością obrazków, zdjęć i innych zbędnych grafik.


Jak przygotować plik do druku


Drukarnia często posiada szeroki zakres oferowanych usług, a dzięki wykorzystaniu specjalistycznego sprzętu poszczególne rodzaje wydruków są wykonywane odpowiednią metodą zapewniając przy tym najkorzystniejszą cenowo oraz jakościowo usługę. W zależności od realizowanego projektu zadaniem klienta jest dostarczenie odpowiednio przygotowanego pliku, na podstawie którego drukarnia może wykonać odpowiedni wydruk. Aby dowiedzieć się, jaki format powinien posiadać plik, należy poszukać potrzebnych informacji na stronie internetowej danej drukarni lub zapytać o szczegółowe informacje za pomocą formularza albo telefonicznie. Warto jednak pamiętać o kilku uniwersalnych zasadach wymaganych w większości drukarni. Plik przeznaczony do wydrukowania najczęściej powinien być zapisany w formacie PDF. Ponadto należy zwrócić uwagę na odpowiedniej wielkości marginesy w dokumencie. Dzięki właściwie przygotowanemu i wysłanemu plikowi ułatwiamy pracę drukarni, co skutkuje szybszym oraz sprawniejszym wykonaniem zlecenia.